torsdag 26 maj 2011

BELÖNING...

idag ska ja få mig en väl behövlig belöning för att jag gått ner mer än 20 kg...
i julas fick ja presentkort på 1000 kr på en frisör här i stan å idag ska det användas... klippning å färgning står på tapeten :)
dessutom ska ja efteråt unna mig något nytt plagg inför helgens konfirmation :)

de ska faktiskt bli lite små kul å kolla på kläder nu eftersom ja minskat lite i storlek..
några byxor å leggins här hemma har blivit på tok för stora å de kära vänner de är inte jag van vid...
dessutom fick ja på mig ett par byxor här om dagen som aj inte kunnat ha sedan theo var precis nykläckt... dom gick både på å satt bra... kul med ett par "vanliga" byxor... annars går jag bara i leggins...

de är roligt när man inte bara ser resultat på vågen utan även på kläderna...
de motiverar en ännu mer...

1 kommentar:

  1. Oh vad kul att få fixa till sig :) Och jag håller med dig. Att märka det i kläder att man minskat ger en större känsla hos mig än att se siffror minska på vågen. Visst det kul det med men när kläderna blir stora då ser man resultatet på annat sätt :) Ha det gött hos frissan nu
    Kram

    SvaraRadera