fredag 24 juni 2011

ajajaj

denna midsommarafton började allt annat än bra.
jag har världens mensvärk å nu ska ja berätta en baksida av min operation.

ja kör bakgrundshistorian lite smått innan.
ja är en sådan där människa som lider av en fruktansvärd mesnvärk, den golvar mig den dagen den kommer å dagen får oftast spenderas i soffan med en varm riskudde å hela kroppen fullsmäckad med smärtstillande å inflammationsdämpande.
så var de tills ja fick en fungerande medicin som hjälpte mig med värken.
nu är de så här att har man gjort en magsäcksoperation så får man inte äta viss medisin eftersom den skadar magsäcken.
min älskade mensvärksmedicin som fungerat som en mirakel medicin är en sådan medicin, jag är numera hänvisad till endast alvedon.

just nu lider jag... de gör sååå ont så ja knappt vet vart ja skall ta vägen...
jo de vet ja in i duschen för de hjälper lite, men där kan jag ju inte vara hela dagen.

detta är en stor baksida av operationen... men de är väl bara att härda ut, men de är mindre kul när de känns som mans ka föda barn 1 gång varje månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar