torsdag 9 juni 2011

helluu

lessen för dålig uppdatering, har helt enkelt varit full rulle här hemma nu...
imorgon tar jag min undersköterske examen så de har varit fullt upp i skolan å dessutom har ja jobbat å så...
vägningen denna vecka var DYSTER....
vågen pekade på + för första gången... hela 0,8 hade ja gått upp så nu är de nya tag som gäller å absolut ingen mer cola eller chips...

en sak är jag aif glad över... ja unnade mig en ny klänningn som "studentpresent"
å ja fick på mig den i en storlek mindre än tidigare å den satt helt ok... de vill säga den smetade inte åt i midjan som så många andra kläder kan göra trots att de står "overzize" på dom...
så ja är glad... å morgondagens "student"klädsel blir lite bohemisk... just the way I like it!!!!

1 kommentar:

  1. Skulle vara kul att få se en bild med klänningen på! Det har ju ändå varit ett delmål för dig. =) Grattis till examen =)

    SvaraRadera