måndag 18 juli 2011

dietist samtal...

idag är de 3 månaders uppföljningssamtal med dietisten... få se vad hon säger, ja tycker ja sköter min mat situation bra, undantag är ju en del glass som slunkit ner i sommar å en å annan godsak, men så ser ju livet ut för de flesta.

känner mig riktigt nöjd med att jag på mollys kalas igår endast höll mig till en korv med bröd å en delad tårtbit med min sambo... KARAKTÄR (ironi)
nä men skämt å sido... jag nöjer mig med min kvälls cola. nu hoppar ni väl i taket.. så ja får väl förklara... varje kväll unnar jag mig ett glas cola ZERO med is i...
de håller godisdemonerna borta och de anser ja är bra sedan att colan är fullsmäckad med ditten och datten de bortser jag ifrån för de är hundra gånger bättre än om jag skulle trycka i mig godis på kvällarna...

nä nu ska ja unna mig till vardagsmotion genom att städa medans lilleman kikar tv å sambo är i skolan...
i eftermiddag kan det tänkas bli lite bad på stadens badhus å detta innebär ju givetvis simmning för mig :)
målet är -30 tills på ons... klarar jag detta tror ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar