måndag 11 juli 2011

wwiihhooo

ja är lycklig...
i fredags shoppade ja nya leggins eftersom mina gamla ramlar av... å de blev 2 storlekar mindre än tidigare de kändes bra för självförtroendet.
hittade korta som ja gärna hade köpte men för en gångs skull kund eja inte köpa dom eftersom de bara fanns min gamla storlek kvar...

dessutom köpte ja 3 linnen, ett ljusblått, ett chockrosa å ett starkt turkost...
å de ni de va nytt för mig ja har alltid klätt mig i enbart svart... men nu kan ja faktiskt tänka mig att bryta av med lite färg någon gång då och då... de måste bero på de ny vunna självförtroendet för tidigare ville ja helst gömma mig..

nu ångar vi på mot onsdag, ja ska göra allt som står i min makt för att nå -30 tills dess... första anhalt blir simmning både idag å imorgon :)

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag är så glad för din skull :) Att köpa kläder i mindre storlekar är verkligen L Y C K A.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera