söndag 14 augusti 2011

pepp pepp

jag känner mig inne i ett enormt rus av lycka över hur bra de går...

igår provade jag en baddräkt som ja fick av min mamma när ja var som störst och då gick den inte ens upp över nedersta delen av magen, men nu går den enda upp, dock stramar den lite så några kg till får ja nog gå ner innan den skall invigas på simmningen...

igår var vi och badade med vår lilleman och en kompis + hennes dotter, å självklart smet jag ifrån en stund (20 min) för att simma några längder..
20 min räcker bara man gör de.. så tänker ja.. å de kände skönt för igår kväll var vi i hjo och åt glass å då är de alltid skönt å ha motionerat lite under dagen så man kan ta den där glassen....

idag ska vi surfa vidare på vågen å äta en tacosallad till lunch och tonfisksallad till kvällsmat...
de kommer magarna gilla å morgondagen oxå :)

gissnings lek på G...
hur tror ni mitt veckoresultat på onsdag ser ut??
- eller + och hur mycket????

1 kommentar: