tisdag 16 augusti 2011

varför??

undra hur de kommer sig att man äter varje gång man blir rastlös???

sitter och tentapluggar just nu och på grund av en inflammerad muskel i ryggen så kan jag inte sitta långa stunder för de gör för ont att sitta still och skriva... måste ju vila den tills tentan nästa ons...
iaf jag blir rastlös av mina små pauser å då säger hjärnan att "gå till skafferiet å kolla vad som finns"
sagt å gjort så är jag där och rotar...
tack vare att jag känner mig själv så bra så vet ja att köper jag inte hem nått så finns det inget å ta å jag är way to lat för att ställa mig å göra i ordning nått...
så ja får väl se mina vändor till skafferiet som motion för de kommer aldrig med nått där ifrån..
men de är ändå intressant att när man är rastlös så äter man....

nu ska ja ägna de närmsta 70 minutrarna åt att räkna ner tiden tills det är lunch dax :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar