torsdag 22 september 2011

diet

dagens diet består av nässpray, halstabletter, te och inte minst alvedon...
japp ni hörde ja ligger däckad i mindre rolig förkylning...
näsa är de total stopp i och i halsen har knivarna flyttat in...

perfekt tajmat nu när jag blivit uppbokad på jobb igår (ons) imorgon å på lör...
gårdagens och morgondagens jobb är redan förstörda, men ja hoppas fortfarande på lördagens jobb.. därför ligger jag här å kurerar mig så ja kan köra på lör...

ja hade ju tänkt ägna mig helhjärtat åt motion ox denna veckan i och med att jag bara har 1,5 vecka på mig att nå mitt delmål..
men ja får väl se de positiva man är ju inte direkt sugen på någon mat å sånt när man inte känner smak så de är ju bra iaf...

nu ska ja återgå till beverly hills...
säsong 5 står på schemat :)


1 kommentar: