torsdag 1 september 2011

hej hopp

nu är hösten här å jag är tillbaka... nu ska ja satsa mer på denna bloggen så ja kör hela mitt liv här ifrån, de vill säga min "vanliga" blogg ligger på is å ni får istället följa mig härifrån...

igår va de invägning igen givetvis skall ni får resultatet men de får vänta tills sambon kommer hem från jobbet eftersom siffrorna ligger på hans dator...
men minus va de iaf :)

just nu gör jag och sonen vår första mamma-theo dag hemma eftersom tobbis gör sin första dag på nya jobbet idag... å de kunde ju börjat bättre.
mini har vattkoppor här hemma vilket har betytt dåligt med sömn i natt eftersom han kliat massor... tyvärr finns de bara kylbalsam till så små barn, annars hade man kunnat ge honom tavegyl... men de vänder väl snart.
vi spenderar dagen i lugnets tempo med film och mys...

ja hade tänkt att vi skulle bakat bullar, men de får nog kanske bli imorgon om vi är piggare.

när mini tar sin middagslur sedan tänkte jag köra lite träning på crosstrainern.
vi plockade upp den från källaren tidigare i veckan, den funkar bra synd bara att vi inte har någon plats för den i lägenheten, men de kommer.
ja r sugen nu på att ändra min livsstil å få in mer träning i vardagen.

nu ska ja gå till kylen å se vad jag å mini skall äta till lunch idag, lax kanske de är ju gott.
eller så får de bli chiliconcarne för de finns rester kvar av de från gårdagens lunch, kanske är smidigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar