söndag 4 september 2011

ny förlovade... igen

en nackdel som blev med min vikt uppgång var att förlovningsringen blev för liten... men nu dryga 35 kg lättare så är den åter igen på mitt vänstra ringfinger...
å de mina vänner de känns bra... så summa sumarum idag dryga 4 år efter att jag första gången fick ringen på fingret så sitter den där igen...
å har ja tur så kanske den en dag uppgraderas till en snyggare eller till och med en till ring...

iaf mina vänner...
ja har en sak till på hjärtat. en stor nackdel med min vikt operation är att jag tappar ofantliga mängder hår, så även om ja älskar mitt långa hår så är de inte praktiskt med hår tappet, så imorgon åker en stor del av å håret blir typ axellångt...
vi får väl se vilka skills frisören har..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar