måndag 5 september 2011

träningsschema???

nja scheman är inte riktigt min grej...
men ja har som mål att försöka röra lite på mig varje dag...
enda som ja planerat i veckan är simning mån och tors...

annars så var hela familjen ute å gick runt karstorpssjön igår, en sträcka på dryga 3 km...
å där testade jag även att springa en bit, en motionsform som absolut inte passar mig men ja gjorde de för att få lite flås för med en 2.5 åring så blir promenixen annars inte direkt träning...
men skönt var de å de lär göras om fler dagar då vädret tillåter :)

nu sitter ja å biter på naglarna av rastlöshet å väntar på att sambon skall komma hem så ja kan åka iväg å simma...
de är skönt efter en dag i tempo 200 att få slappna av å slippa hålla koll på någon annan...
simningen får bli min MIA TID!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar