onsdag 26 oktober 2011

mc donalds...

ja ikväll blev de mc donalds mat istället för tonfisksallad eftersom jag å theo va på lekdejt...
men duktig som jag är så blev de cecarsallad för mig utan bröd till....
ja känner mig nöjd å stärkt i att ja faktiskt trots att de för mig är hutöst dyrt att välja de alternativet på grund av mängden mat jag kan äta... men i bland kan de faktiskt vara värt att lägga ett par extra kr på bättre mat, de tjänar man på i längden...
å om man tänker på alla de pengar som förut gick till godis så tror ja nog att ja kommer billigt undan nu :)

grupp opponeringen idag i skolan gick LÅNGT över förväntan å de känns skönt att den är klart... nu väntar ett par dagar av light tenta plugg inför nästa veckas hemtenta... kom på nu att ja ska kika in å se hur de gick för mig på första uppgiften i denna kursen :)

YESSSS!!!!!
who´s the best???
19,5 poäng av 20... de känns bra på en hemtenta tycker ja :)
nu blev dagen betydligt gladare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar