söndag 9 oktober 2011

på nytt född...

prövade min gamla vinterjacka idag å ja den passar nästan, har inte haft den på måååånga år, för att vara exakt så var de nog 13 april 2008 senast som ja hade den då jag hittade två biljetter till dance on ice i fickan...
med andra ord exakt 3 år innan jag gjorde min operation...

ja känner mig euforisk idag å lycklig över vart jag kommit, var på leklandet med mannen å sonen å hör och häpna jag orkade klättra upp och åka rutchkana med min son, de var ett lyckopiller som hete duga...
nu skall jag hoppa in i duschen för i eftermiddag väntar kalas å de skall bli roligt å klä upp sig lite, får se om de är någon som ser någon skillnad på mig... de va ju ett tag sedan man träffade några där...

hoppas ni oxå har en toppen söndag...

1 kommentar:

  1. Vilken underbar känsla. Härligt medlycka.
    Du är duktig du
    Kram

    SvaraRadera