onsdag 12 oktober 2011

turn around...

hade planerat en soffdag bara ligga å slappa å pilla lite med mitt skolarbete, men de är ju stunder likt dessa som man uppskattar vakansförmedlingen som drar upp en ur soffan å sparkar iväg en på lite jobb... jourjobb dessutom... first time, de ska bli spännande..
går på nu 13.45 å av imorgon bitti 09.00...
så grabbarna får grabbkväll å pappa-son mys på natten, för ja gissar på att theo får sova i mammas säng nu när hon är borta...

har precis pillat i mig halvfabrikatsmat i form av fiskbullar å risoni.. de blev så den tänkta matlådan får istället följa med till jobbet som "middagsmat"
de blir mumma de...

jag är för övrigt en aning förgrymmad på min sambo idag för att han missat att meddela mig att vattnet skulle vara avstängt här i huset idag...
ja hade ju mer än gärna velat duscha innan jobbet, men de får bli imorgon när ja kommer hem istället, hoppas bara att jobbet har överseende med mitt flötiga hår :P

well well ja är på ett velhumör idag halva jag är super lycklig å taggad inför fredag, å halva jag är orolig å så för skolan å nära och kära...
de är en tuff period nu, en person som står mig ofantligt nära mår inge bra å de tär på mig oxå, men vill ju att omgivningen skall må bra... å så oroas jag för skolan jag skall granska och jämföra tre vetenskapliga artiklar som är på akademisk engelska å jag lovar ja är KASS på engelska, jag fick med nöd och näppe g i både engelska A & B i skolan å de va ett antal år sedan...
tur man har en snäll sambo som kan språket och som kan hjälpa mig, men de sliter ju på honom oxå... ja iaf de öser sig säkert men de gnager ändå på självförtroendet å hela faderullan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar