måndag 17 oktober 2011

uppe med tuppen...

klockan är strax efter åtta och jag sitter redan i skolan..
de blir bra de här med att bo hos mamma för då VILL man inte sitta hemma själv på dagarna så då åker man till skolan vilket gör att man MÅSTE plugga...

känner mig motiverad å i fas...
skall strax börja fin lira lite med två uppsatser som är klara med som bara skall slipas lite innan de lämnas in... sedan ska ja ta tag i min tunga komplettering.... usch...
vetenskapliga artiklar PÅ ENGELSKA!!!!! hallå ja kna ju knappt basic engelska hur skall jag greja akademisk??? google translate såklart å min kära underbara sambo :)

en annan fördel med att bo hos mamma är hennes brist på varmvatten vilket gör att ja måste släpa mig ner till arenan å duscha för att kunna stå en stund som ja älskar att göra.... detta leder såklart till masssa SIMNING!!!!!!!
å eftersom vi har gratis bad nu 1 månad iom stamrenoveringen så är de ju perfa att utnyttja detta...ja kan simma 3 ggr per dag om ja villl.... love it!
ok tiden skall ju räcka till oxå...

ååå längtar till invägningsdax på onsdag, känner att de borde vara ett någolunda resultat då jag inte ätit alls mycke skit de senaste dagarna... oxå en fördel med att bo hos mamma, ja skall få henne att sluta med gottigheter, vilket i sin tur gör att de inte finns några gottigheter för mig att äta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar