fredag 14 oktober 2011

WONDERFUL

ok ja kan inte berätta än, men ja är sååå glad för tobbes skull... han förtjänar detta så mycke...

annars då jag håller på å plockar här hemma på söndag skall kök, badrum och hall vara utrymda å även om man tror att man har lite grejer så är de mer än man tror...
just nu staplar jag kartonger från förrådet (för ja de skall oxå vara tömt)

de blir kankse inte direkt någon dröm stämning inredningsmässigt här i helgen men de får vi väl kompromissa på annat vis...

ikväll blir de tjejmys, LOVE!!!!
imorgon funderar jag å theo på att gå på bio, de visar en 40 min lång barnfilm å de kan ju passa honom, dock tror han att bio menas att man ser på film på datorn eftersom ja visade honom de igår... hum gör om gör rätt mia...
får se mer vad som erbjuda... på sön går iaf flyttlasset hem till mamma, där vi kommer bo de kommande 1.5 månaderna...
överlever vi???
ja överlevd eju många år tidigare men de är ju en helt annan sak när man bort hemmifrån i 6 år å sedan återvända, men har ju skaffat sig egen regler å sätt att leva...
en fördel är ju att någon kan hålla koll på theo på kvällarna så att jag å tobbe kan åka iväg å typ träna å sånt ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar