fredag 11 november 2011

11-11-11

en dag som denna så måste ju rubriken bli så..
kom precis hem från förmiddagsjobb... va segt imorse å gå upp men det har rättat till sig nu...
längtar efter dagen...
tänkte sätta igång att översätta lite i min bok... min tanke är att ta en sida i taget å översätta å skriva stödord på så vis har ja underlättat för mig själv sedan när det väl är hemtenta dax..

när tobbis slutar så skall vi åka till vår eget hem å kolla om de är på G att bli klart..
å efter det så skall vi förhoppningsvis mysa till de med en film..

ja har en bra känsla ja har gjort de rätta för mig... vissa saker kan man bara inte gå och hålla tyst om... å sedan att någon som själv är duktig på att ge kritik inte kan ta kritik... de är inte min förlust..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar