fredag 25 november 2011

:(

jag har inga skills eller talanger som ja kan stoltsera med...
jag är inte bra på att sjunga, måla eller nått... ja är medelmåtta i alla lägen...
inte dålig men absolut inte tillräckligt bra för att sticka ut...

som vanligt min lott i livet....

ja kom och tänka på detta nu ikväll att jag är verkligen inte en sådan person som man bara "aha hon kan hjälpa till med det" nä för ja har inget som sticker ut tillräkligt för att ja ska anses som hjälpsam...

inget att bry sig om bara lite bitterfitta fasoner av mig eftersom jag är trött å en aning ledsen...

2 kommentarer:

  1. det är inte sant mia.du är en mycket bra lyssnare och du ger bra råd.inte många jag kan prata så djupt med som jag gör med dej,det ska du veta.plus att jag behöver dej då jag vill ha extra kul å spela spel eller hitta på annat kul.mia du är en vän som ställer upp för andra och det är mycket bra egenskap.kram marie

    SvaraRadera
  2. Du har ju massa du e bra på! Du skulle ju photoshopa åt mig som ett exempel! Bara din närvaro igår var till hjälp! Du har alltid massa idéer!!

    SvaraRadera