onsdag 16 november 2011

hahaha de är tur ingen är hemma å hör mig när ja sitter å knaglar mig fram på knatig engelska (högt) men de går bra 2 sidor lästa ur boken å ja har nog koll på vad som stod på de sidorna... nu ska ja ånga vidare för idag ska hela kapitel 1 vara läst (yes i know) ja ligger några veckor efter i läsningen i boken men de är sådan ångest...
typ världens intressantaste ämne å så är kurslitteraturen på engelska...

idag har ja även utmanat mig själv...
jag får nämligen inte äta en endaste riskaka, ska se om de går...
till lunch å middag blir de lax... yesbox de är rester från igår... brukar äta gårdagens middag till lunch men idag fick de bli både lunch å middag eftersom ja ska jobba ikväll :)

så nu vet ni vart ni har mig iaf... med näsan ner i boken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar