lördag 31 december 2011

NYårs löfte???

nu är de bara ett par timmar kvar av förändringarnas år 2011...
imorgon är de nya tag ett nytt år som vi redan vet kommer innehålla en del förändring...
igår lovade jag er en liten nyårs present...
jag vet att många av er har funderat över vart min resa började...
ja ska berätta detta för er idag, jag är inte stolt, utan mest arg för att jag lät de gå såååå långt, men jag är samtidigt oerhört stolt över mig själv att jag tog tag i det att jag vågade förändra min tillvaro.

start vikten var den 2 mars 2011, den dagen jag började på flytande diet inför min operation 172 kg, 166 cm i midjemått


idag är jag drygt 55 kg lättare och 42 cm mindre i midjan, jag mår bättre jag orkar mer och framför allt har jag insett hur lätt det är att man glider iväg och att man måste tänka innan man handlar, jag uppskattar idag ett glas kallt vatten mer än ett glas kall cola, något jag verkligen trodde var omöjligt...

nu ångar vi vidare och ser vart 2012 leder oss.... hopas ni hejar på mig lika mycket då som nu :)

6 kommentarer:

  1. Gud vilken skillnad, så duktig ! Du ser mycket piggare ut ! Vi får hoppas på ett lika bra år detta året som kommer för oss båda :0) gott nytt år på dig :0)

    SvaraRadera
  2. Oh vilken skillnad :)
    Önskar dig ett gott nytt år :)
    ram

    SvaraRadera
  3. heja dig vännen! gott Nytt ÅR

    SvaraRadera
  4. Du är en stor inspirationskälla för andra. Gott nytt år på dig och fortsatt lycka till under det kommande året. :)

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt stor skillnad! Du är grym! :-) Kram och Gott nytt år till dig och din familj!

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt ür. Wow!! Härligt.
    Hälsningar Elin Frid

    SvaraRadera