söndag 4 december 2011

ok

wiiiieee ja kan knappt hålla mig så ja måste hinta lite...

ja har nått mitt nyårs mål...


jaja ja vet å ja förstår varje dag att alla anser att ja fuskat mig fram bara för att jag inte lagt om min livsstil så som de flesta tänker att man ska när man går ner i vikt...
ja kna inte känna mig ledsen nog över detta, men de finns inget jag kan göra åt andras känslor å tankar mer än att säga att jag har lagt om hela min livsstil totalt fast på mitt sätt...

jag börjar inte dagen med massa socker i form av godis som jag kunde göra tidigare, utan nu äter jag stabilt och med ett sunt förnuft... är jag sugen på choklad så äter jag de, men skillnaden är mängden....

nu ska jag mysa upp mig i soffan med ett glas zup light... de är mys för mig... and i like it...
å njuta lite extra över att jag redan nått mitt mål jag satte ut att nå vid nyår, de känns bra ska jag greja -70 till årsdagen 13 spril... de är frågan men ja ska kämpa :)

5 kommentarer:

  1. WOW!! Stort grattis!! Vad skönt att nå delmålet innan deadline! =D Jag ger personligen inte mycket för lightprodukter, men är det mys för dig, är du väl värd det. :) Underbart att läsa om framgångar, det peppar en själv väldigt mycket. :)

    SvaraRadera
  2. Tror inte alla tycker att du fuskat, det krävs ju en del för att klara att lägga om kosten efter en sån operation också.
    Men jag undrar mest över om du får fortsätta gå ner i vikt när du är gravid? I vanliga fall får man ju inte det.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Mia till ditt delmål speciellt som ni nu dessutom är två :-) Kram från oss i Häggenås

    SvaraRadera
  4. Grattis gumman, grymt bra!! :)

    SvaraRadera