söndag 15 januari 2012

en natt på sjukhus...

efter nästan 24 timmar med illamående och kräkningar så är jag nu på bättringsvägen.

igår kväll vid 21 fick vi åka in till akuten då ja spydde massor å hade fått feber, samt att mina ben knappt bar mig.
undersökningar å blodtappning väntade mig innan jag blev inlagd på infektionsmottagningen, där är de spännande rutiner :)

2 påsar dropp å jag är som en ny människa igen... nä men vätskebalansen är typ återställd... å nu är jag hemma igen..

vi fick även undersökt att han/hon där inne i magen mådde bra, precis som theo så va de en livlig en där inne, å så mysigt de va att få se de lilla livet, de är först då som graviditeten blir verklig tycker jag...
å om bara någon vecka är de dax igen, MYS!!!!!

nä nu blir de vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar