måndag 2 januari 2012

fira...

är sååå glad, jag klarade min hemtenta i socialpsykologi, vilket ja trodde när kursen började skulle vara en omöjlighet med tanke på mina engelska kunskaper å att hela boken på över 500 sidor var på engelska...
ja får tacka min underbara sambo som hjälpte mig igenom denna kursen å tålmodigt översatte åt mig när ja skrev tentan...
nu är ytterligare en kurs avslutad å hittills har ja klarat samtliga kurser... så snart (eller om ja grejar tentan nästa vecka) så har ja mina första 30 högskolepoäng i folkhälsovetenskap...
de känns bra...
ja har ju redan 30 poäng pedagogik och 15 poäng juridik...
snart är ja hypad nog för vilket jobb som helst... imorgon blir de 200% lugg eftersom förmiddagen gick bort idag...

vi var ju på MVC oxå å hon var inte minsta orolig för bebis med tanke på min viktnedgång, den tar vad den vill ha, de viktigaste är att ja får i mig vätska, å då va tydligen inte vatten alternativ ett utan nyponsoppa och blåbärsoppa va bättre för mig...
givetvis i kombo med vatten...

vi har inbokat Ultraljud på vår 5 års dag, de blir en rolig present :)
dessutom har vi ett möte inbokat med en läkare för att diskutera förlossningen eftersom ja vill ha snitt med tanke på förra gången...hon tyckte de verkade vettigt för hon ansåg att den förra förlossningen var väldigt långdragen... alternativet är att man snabbare sätter in snitt om man ser att inget händer... komplicerat... skönt iaf å få prata igenom de hela med en läkare, men ja vet ju vart jag står å kommer förmodligen stå även efter samtalet...

jaja... nu tror ja tobbe är på ingång, vilket betyder time to rulla köttbullar

1 kommentar:

  1. När är bebisen beräknad? Vi ska ha en liten runt 6 juli.

    SvaraRadera