fredag 24 februari 2012

fredags mums :)


Normalt sett är jag ingen lokafantast, i ärlighetens namn dricker jag det inte frivilligt utan bara när de inte finns något annat och jag är törstig...
iaf ja fick en knäpp när jag var och handlade förut, såg en ny smak av loka "hallon, persika"..



iaf för många år sedan fanns det en "mer naturlig läsk" som hette Shio, den drickan med persikosmak var min favvis, å när jag såg loka idag med persikosmak då blev de någon sorts smakfantasi att den skulle smaka på liknande sett...
helt lika var de inte men just smaken av persika var väldigt uppfriskande, så loka "hallon persika" får vara mitt fredagsmys ikväll, ihop med lite popkorn, theo får de som fredagsmys å de han inte äter upp blir mitt :)

va ska ni göra ikväll??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar