tisdag 21 februari 2012

inte kalas direkt...

hepp hepp denna dagen började INTE kalas bra så att säga....

först i natt så hade tobbe svårt att sova då han har mega ont i sin käke (ska till tandis)
sedan kissar theo ner sig trots blöja eftersom han leker med sin lille vän, vilket gör att den då och då tittar ut över blöjkanten... jippi...
hela familjen i vår säng.. theo låg och sparkade vilket gjorde att jag sov apkass,,,,

började sedan morgonen med att spy upp min illamående tablett... yeyy perfa då ja har skola hela dagen...
somnar om en tim innan klockan ringer går upp å upptäcker att just de idag skulle de stänga av vattnet mellan 8-15....

sitter här nu iaf å pillar i min en smörgås med ost och kalkon på..
gjorde misstaget att ställa mig på vågen, å ja verkar inte ha någon formtopp där heller för den pekade uppåt ett par hekto... visseligen inte vägning förrens imorgon men har svårt å tro på ett för stort mirakel...
verkar vara fast här min kropp vill verkligen inte att ja ska nå mina -60 kg :(

fettisdagen idag men det blir inga "temlor" för mig inte...
varken tobbe elelr theo äter å ja kan ju bara äta en dryg 1/3 del så känns onödigt att äta, av flera anledningar dessutom...
men viss vill man tröstäta efter en sådan här morgon...
å inte kan ja gå in i duschen heller å skölja av mig allt...

jag är INTE bitter.... nu ska ja upp å skaka lite på mig å se om ja kan få upp någon form av energi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar