onsdag 15 februari 2012

kill me

söker sympati och ömkan... vill inte ha hals ont nu, har inte tid eller för den delen ork...
graviditeten sliter på mig just nu, trots att jag bara är halvvägs.
det är nu man känner av bristen på mat kontra vad bebisen knycker... visste ju att de skulle bli så här, men man är ändå inte förberedd.

bebisen tar det som den behöver och jag får klara mig på resten.

ungefär så här:

mia äter 3 köttbullar, 1 potatis (liten) 3 pärltomater
(detta är ungefärligt vad jag brukar kunna peta i mig under en måltid)
av detta så tar bebisen 3/4 av potatisen och 2,5 köttbulle, 2 pärltomater
då förstår ni att energin tryter när man får klara sig på 1 pärltomat, 1/2 köttbulle och 1/4 av en potatis, försök orka runt på den mängden

ok de är självvalt å blabla bla jag är jsukt glad över vår kommande familjemedlem och glädjs massor, men jag är trött jämt å det är jobbigt. det går utöver skolan då jag prioriterar att vara piggare när theo kommer hem på eftermiddagen för att de ska bli normalt för honom.
det är tur att tobbe är förstående och drar ett stort lass här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar