måndag 20 februari 2012

piggelinus

har kommit igång med min hemtenta, det känns skönt men jag är sur på upplägget, 6 frågor som vi har 2,5 vecka på oss att klara av, väldigt mycket tid vilket gör mig stressad, jag arbetar bäst under tidspress...
därför blir man utmaning att pressa mig själv...
haha ser nu själv hur fånigt det låter man är man som person en som arbetar under press då är situatione rlikt detta helt apjobbiga...

strax skall lillemna hämtas från dagis oxå men innan dess ska ja käka lite äggröra med kalkon, mums blev akut sugen på detta så det får bli dagens mellis...
funderar även på vad man kan hitta på till middag, har en hel del kyckling kvar från den grillade kycklingen som vi köpte igår, så de bli något med den, men vad???

har noll motivation i matväg just nu.

skall städa klart vardagsrummet oxå i eftermiddag, det blev inte gjort igår, å blir det inte gjort idag så blir det nog inte alls... därför MÅSTE jag göra det sedan...

hum nä om man skulle masa sig ut i köket och slänga ihop lite mumsig äggröra...

kom gärna med middagstips angående kycklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar