lördag 25 februari 2012

shiiit pommes..

ja behöver väl knappast säga att mina fogar dödar mig ikväll efter en hel dag knatandes på ullared... men kul va de, å snart ska vi dit igen å bebbe shoppa, kändes onödigt å shoppa de sakerna idag å sedan förvara dom här å flytta över dom, när vi så enkelt kan åka ner en gång till, något som varken min sambo eller jag har något emot... dock ska vi fixa barnvakt till theo den gången, han är foglig å så men går på egna små shoppingrundor ibland, tur vi kan läsa honom så bra så vi vet vart han går...

tittar på gladiatorerna just nu å hoppar och tjuter av förtjusning över vilken match den 120 kg tunge amrekanska fotbolls spelaren ger gladiatorerna...
tycker de är synd att dom alltid sätter in utmanare så är mindre än gladiatorerna.. nu förstår man varför, dom vill inte förnedra gladiatorerna varje lördag...
så kul å se en "stor" kille med tyngden mot sig ändå klara sig så bra å ha sådan uthållighet och smidighet...
de visar bara på att tyngre människor trots allt kna vara grymt jävla vältränade...

nu blir de ryggläge igen för de är de enda läge som jag klarar av just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar