måndag 26 mars 2012

min måndag...

idag har jag gjort det där som de flesta av er säkert gjort... jag har lagat en tand...
jag känner mig stolt att jag får laga för första gången vid 27 års ålder, så lite extra högt huvud har jag idag trots att de svider i plånboken å inte allas är någon underbar känsla i munnen...

nu försöker jag mig på att äta lite lunch med halva överkäken bedövad... de känns konstigt å ni kna nog lista ut att de inte blir en stek iaf till lunch....
nopp ja äter mosad torsk med ris, de är lätt ätet, vill ju inte riskera att sätta i halsen...

sitter och känner mig kluven om en sak... men de ska nog reda ut sig när jag ringt min andra hälft å kontrollerat med honom vad han tycker..

anyway idag är min dag inte speciellt spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar