onsdag 21 mars 2012

mysipys

idag fick vi lyssna på bebbe för första gången 152 låg hjärtljuden på å ska man gå efter detta så blir det en tjej, men jag tror mig minnas att även theo nosade på 150-152 i hjärtljud å han är i allra högsta grad en pojke... spännande!

anmärkningsvärt denna dagen var mitt blodtryck...
115/60 LÅGT???
de va konstigt så lågt har de nog aldrig legat, hon måste hört lite galet eller??

ska tillba om en stund å ta massa prover, men hon hade lunch vilket även jag passat på att få i mig...
sitter å terrar theos rektor på hans förskola i hopp om att få lite svar på hur jävla elaka man får lov att vara mot ett barn...
"theo har varit lite hängig de senaste, undra om han börjar bli sjuk" så låter de varje dag men i själva verket är han deppig för att alla hans kompisar plockats bort ifrån honom till andra avdelningar... imorse hörde tobbe hur fröknarna sa detta rakt ut när de trodde att ingen hörde, ska bli kul nu å se vad rektorn säger om situationen.... jag anser att man inte plockar bort killar som leker bra ihop och sätter på 4 olika avdelningar... dessutom säger ryktet att detta är gjort enbart på grund av klagomål från andra päron...
theo har ALLTID lekt med äldre barn, han älskar de, så varför inte låta honom få göra det, de gynnar ju honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar