fredag 9 mars 2012

va är de fredag idag...
huvudet är som ett töcken, är sååå trött.... efter smäll av att ha jobbat 2 dagar i rad vilket jag inte gjort på lääääänge... de måste vara de...
hehe lyx liv jag lever egentligen, gnäller över trötthet efter 2 dagar... blås bort och va nöjd över att ha ett jobb!

nu ska ja strax följa med fina grannarna å handla, jag bjöd in mig själv och en plats i deras bil... de är lite roligare att handla ihop, än att handla själv.
dessutom skulle dom handla tills ikväll, ska bli skojigt å se vad de bjuds på.. tsss säg inget till Marie :P

fick precis användning av mina gamla skolkataloger för att kolla upp en ny förmåga på jobbet... visste att de va bra att spara på katalogerna.. dessutom fick jag en smärre chock av att se mig själv i katalogen från 92-93... vilka kläder, hår aaa allt...
dagens andra check, spöka aldrig ut theo på klasskorten, bara neutrala kläder som passar vilket decennium som....

nä dax att hoppa i kläder, stänga ner datorn å allt annat då vårt hem ska ha strömavbrott mellan 11-11,30 å är någon apparat på när strömmen sätts på så akn den bli strömförande... komplicerat värre när man faktiskt bara vill att allt ska vara som vanligt...

dagens matschema ser ut som följer.

Frulle: 2 knäckisar med makrill, 1/2 glas vatten
lunch: köper nog ett färdigt kycklingspett och sallad till detta
mellis: äggröra
middag: tjock korv med omelett
kvällsmys: uppe hos grannarna på våning sju för att fira lilla Marie som blir äldre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar