torsdag 12 april 2012

frulle dax

dagen till ära bjuder jag på en bild på min frukost...
2 knäckisar med makrill och en liten kopp blodapelsinjuice, c-vitaminer ihopp om att de ska bota min hemska sjukdom.
idag blir de vila och kurering inför morgondagens tenta...
på ett sätt ska det bli skönt att få den gjord, men ja har ändå ångest för om jag har med rätt info i min journal, de återstår att se...

minihopp är hemma idag oxå å tyvärr är han mindre pigg idag än igår så de blir nog vabb för tobbis imorgon... förövrigt ska vi på utvecklingssamtal på dagis ikväll, de är alltid kul när man får tillgång till dokumenterat material om vår lille trooper..
dagis där är jätte bra för dom har ju digitalkamera å tar mycket bilder sedan lägger de bilderna i mappar efter barnets namn å sedan när de slutar får man en skiva med alla bilderna... super kul då kan man följa barnet även på dagis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar