måndag 23 april 2012

inte piggast i stan..

usch å fy nu får den där jäkla näsan ge med sig....
känner mig dö hängig idag och vill bara ligga ner, somnar nästan ståendes trots många timmar sömn i natt och sovmorgon.
har haft konstant snuva i 2 veckor nu, en kombo av allergi/förkylning/ graviditets snuva kan man gissa, vill bara bli fri och kunna andas normalt.
ska ringa vc nu hade jag tänkt å fråga om jag kan få nasonex utskrivet.

har precis petat i mig min lunch, en omelett med kyckling.
och ikväll blir det tropisk sallad till middag, jag längtar faktiskt lite för de är sååå gott :)
inte ofta ja säger de om sallad, men faktum är att jag börjat uppskatta den typ av mat på ett annat sätt nu, man känner sig inte så tung i magen efter en sallad som man gör efter en flötig pizza eller pommes eller sånna liknande feta grejer...

livsstilsomvändning är ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar