söndag 29 april 2012

livskvalitet

åå har haft en underbar dag med min lilla familj...
först åkte vi en tur med bilen över de fina slätterna runt billingen, efter det åkte vi till Tidan och kollade in loppisen där...
tobbis fyndade ett skruvset för 50 kr som vi såg kostade runt 200 nytt, de han köpte var i oöppnad förpackning så de va ju ett klipp :)
jag fyndade ett "gråtande barn" en tavla som jag älskar har en hemma sedan tidigare som nu fick sällskap.
dessutom passade vi på att uppdatera vårt gamla monopol mot ett nytt även detta i obruten förpackning, 100 kr :)
theo köpte sig ett par fake ray band solglasögon i modell jätte stora för honom för sina egna pengar, å han va så nöjd så... hehe

efter tidanloppisen köpte vi med oss glass å åkte till mamma, slog oss ner i var sin solstol å bara njöt av vädret, avslutade stunden hos mamma med lite god pizzamys ihop med syster, å strax skall jag å tobbe åka med vår gigantiska shoppinglista och handa medans theo ska sova hos mormor i natt så han ska dit :)

livskvaliteten höjdes 100 snäpp under dagen och jag känner mig trots täppt nästa på ett underbart humör och är full av glädje och energi :)

imorgon väntar en spännande förmiddag då vi ska ha coachningsession med vår lärare, spännande å se hur detta går :)

2 kommentarer:

  1. Mysigt :) När ska du visa bebismagen?
    Den måste väl synas rejält nu när du gått ner så mycket :)

    SvaraRadera
  2. alla vägar leder till tidan lr hur va det nu igen? ;-)

    SvaraRadera