torsdag 5 april 2012

passande kursämne..

sitter med mina förberedelser inför nästa veckas tenta.. ledordet är STRESS...
det passar bra då jag har fullkomlig panik över tenten å förstår nada varken vad vi egentligens ka fokucera på elelr vad själva ämnet ahndlar om... massa modeller och studier..
sitter just nu och googlar stressmodeller och studier kring stress som jag kan läsa och sammanfatta i min journal som jag får ha med mig in i tentasalen.. shiiit pommes, å mitt i alla tenta stress så flyttar vi å påsken är i antågande, vilket betyder 4 dagar med tobbe och theo hemma, vilket i sin tur betyder NOLL lugnt och ro...

usch tröstäter/motivations äter och gör allt för att bli av med stressen...
stress får mig att äta, just nu blir en påse gifflar lidande, lika bra att äta upp dom så är dom borta sedan... de är rester från flyttfikat... usch har så ont i magen redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar