söndag 15 april 2012

söndags lugn..

jag har aldrig varit en människa som ser söndagar som en vilodag, snarare ser jag dagen som en måste-få-klart-allt-inför-veckan-dag... de vill säga tvätt, städning å sånt skall vara klart på söndakvällen så att man slipper det under veckan som kommer...

idag känns det extra viktigt då veckan bjuder på hur många inplanerade grejer som helst...

måndag: göteborg, heldag med bästa marie
tisdag: kursintroduktion i skolan på förmiddagen, förlossningen på eftermiddagen
onsdag: första proppenloppet för säsongen
tors. skolarbete
fredag: 1 års kontroll av min operation

hitills idag har jag skrivit klart min coachinguppgift, vädret var för bra igår för att jag skulle vilja sitta med den, men nu är den inlämnad och klar och hur mycket jag än vill så finns det inget skolarbete jag kan göra förrens nästa kurs drar igång på tisdag :)

sedan idag väntar städning, rensning i klädkammaren och hämtning av ett elelr två lass från förrådet i gamla lägenheten, måste börja tömma där för tiden rusar ifrån oss...
dessutom tänkte jag ringa mamma nu å se om hon bjude rpå mat idag :)

igår hade vi en toppen dag.. först på eftermiddagen blev de tivoli för moa och theo, de älskade det... efteråt åkte vi med fmailjen jonasson till deras stuga och tog en fika, efter de åkte vi med dom ut till annsofie och martin i sika och grillade, mumma med kolgrillat kött :)
en toppen lördag med andra ord :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar