tisdag 17 april 2012

Underbara älskade liv...

love my life just nu...
mår bra, trots mindre gravidkrämper, men jämför man med förra gången så skall man icke klaga :) jag vet vem som gömmer sig i min mage, å eftersom mina nära vänner å så vet vem det är så får ni andra leva med nu att ni oxå får veta :)
I min mage ligger just nu Theos LILLEBROR och göttar sig, Han såg så underbar ut igår på bilderna på ultraljudet...

idag började en ny kurs i skolan, "hälsa ur ett livsperspektiv"
kursen fokuserar på kost och fysisk aktivitet utifrån de fyra grupperna av människor "barn, ungdomar, vuxna och äldre"
vi skall skriva ett grupparbete där vi väljer något av områdena.
har kommit i en kanon grupp, vi är redan igång, vilket känns bra med tanke på kursens omfattning, innehållsmässigt :)

Igår var jag i GBG ihop med marie, vi kollade in min lillkille , shoppade och fanns som ett stöd för Glenn som var nere på shalgrenska för att operas, op gick bra vilket kändes skönt nu väntar vi med spänning på att hans kall komma hem :)

magen är glad här hemma oxå, dne har precis fått underbartgod currykycklinggryta med ris, och nu väntar dne på att få åka till förlossningen på ett inledande samtal om hur lilleman där inne skall komma ut till oss :)

kan man annat än le :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar