torsdag 21 juni 2012

kraftig uvi

Hoppas på rätt diagnos nu..
var på vårdcentralen idag  för att kolla upp min kraftiga helt oförklarliga feber...
kraftig urinvägsinfektion var dommen, visst har de stuckit till när jag kissat sedan förlossningen men jag trodde det berodde på kejsarsnittet... där ser man... 8 dagars pencellinkur och ett prov för att utesluta en spridning till njurarna, nejtack säer jag till det då jag hade njurbäckeninflammation när jag väntade theo å de önskar jag ingen..

så är läget med mig... trött men ändå sååå lycklig...

Världens finaste Levis
med lilleman är allt bra, nästan...
han hade gått upp fin fint till stadiga 2414 gram idag, de va mycke bra enligt BVC å en guldstjärna i kanten...
dessutom va BVC sköterskan extra glad då hon samlade på namn på sina "barn" å hon hade aldrig tidigare haft en Levi, så hon va glad att kunna lägga ytterligare ett namn till listan...

dock har lilleman problem med en omogen tårkanal vilket gör att hans ena öga klibbar igen, ser ut som han har ögoninflammation men de ska bara vara att tårkanalen har svårt att producera tårvätska vilket gör att det komme rut som klibbiklabb istället.... ser hemskt ut när han är igen klibbad och inte kan öppna sitt öga... han ser sååå ynklig ut då... dessutom är han täppt i näsan redan å man hör hur ansträngd han blir när han äter... min lille pluttis... de skär i mammahjärtat...

han har verkligen mina ögon... en kisare :) med glimten i ögat

1 kommentar: