tisdag 26 juni 2012

red bull

ibland har nöden ingen lag... idag är en sådan dag
de sämsta man kan trycka i sig är red bull men ändå så sitter jag här med en burk..
idag behöver jag det för att ens kunna stå upp
har nämligen varit vaken precis hela natten å tagit hans om lille lilleman som åkt på en rejäl snuva
jag har suttit med honom upprätt för att underlätta hans andning, jag har matat honom stötvis för att se till att han iaf får i sig mat jag har gått och vaggat honom när han varit orolig...

vid 4 tiden fick jag och levi sällskap av resten av familjen då theo kissat ner både tobbe och sig själv i vår säng efter en mardröm, även han har krånglat i natt sovit oroligt å vandrat fram och tillbaka mellan sin säng och vår säng..

så det var en lagom trött pappa som åkte till jobbet vid 6.30 och en ännu tröttare mamma som just nu har två kids att pyssla om..

väntar på att BVC ska öppna så jag kan ringa dit å förhoppningsvis få lite hjälp, helst vill jag har lilleman undersökt då jag har panik över att det kanske är RS virus han har fått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar