söndag 26 augusti 2012

längtar..

nu är jag redo att delge er mitt huvudmål just nu...
i början av december är det inbokat ett sjukhus besök, en uppföljning av min viktoperation, då skall det tas beslut om det skall göras en del 2 av operationen eller om jag grejar detta själv...
MITT MÅL är givetvis att greja detta själv och som belöning åka en vecka utomlands till ett varmt land över nyår..

15 kg skall bort, och det kan tyckas som en små sak när man gått ner 65 kg, men faktum är att de är svårare nu att gå ner, man har inte "lika mycket att ta av" det krävs mer disciplin...

så nu jädrar annamma nu är det fokus som gäller, både på kost och motion men även på att spara ihop pengar till resan... 25 000 räknar vi med för resan och kanske ytterligare 5000 som fickpengar, så start saving... håller vi bara oss till vår plan så ska det inte vara några problem..
dessutom får resan bli julklappen för mig och tobbe, barnen får givetvis "vanliga klappar" oxå..

day dreaming.. men först väntar allvaret, färdig ställandet av stor städningen... igår var jag och mamma och inhandlade nya gardiner, så de ska bli så kul när allt är klart och de nya är uppe, en riktig upp fräschning...

1 kommentar:

  1. Underbara mål.
    Duktig på förlorakilon. Eloge till dig. Peppkram

    SvaraRadera