onsdag 19 september 2012

jag kommer fixa det...

tack vare en fin vän som via en kommentar här i bloggen påminde mig om den underbara känslan jag hade igår, detta i kombo med att jag fokucerade på annat gör att ballerina tankarna är bortblåsta och att jag grejar tiden fram till lunch :)

min jobbigaste tid på dygnet är helt klart 10-11 tiden, då är alltid sockersuget GIGANTISKT
på kvällen är de inte så farligt men visst är längtan efter ett tilltugg till tvemyset stort men inte i närheten av 10-11 suget...

pepp pepp... jag fick tillbaka peppet av kommentaren och tanken på att jag kunde stå emot...
en annan toppen sak i d ehela är att jag INTE har NÅGOT hemma ett ta fram när dessa tankar kommer, allt är rensat, de känns oxå bra, jag klarar mig jag har VILJAN att stå emot och MOTIVATIONEN att göra det.

så kommentera mera det hjälper mig otroligt mycke när jag svakar i självförtroendet och självkänslan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar