måndag 3 september 2012

My Day

Hej hopp galopp..
efter mycke om och men har jag hittat hit igen...
har precis avnjutit en helg i matens tecken, perfekt för mig som verkligen inte behöver mer mat egentligen men gott var de...
kolgrillad entrecote i bröd, friterad banan med glass, kyckling filé i pitabröd och thai wok de är mycke goda saker som slunkit ner under helgen.

men nu är det måndag, vardag tråkiga vanliga måndag, en hel evighet till helg...
tänkte bjuda på min mat jag ätit idag å min motion jag klarat av. de är kanske inte mycke och hänga i granen men jag har ju trots allt fortfarande kvar den där HEMSKA förkylningen med halsont. den blir varken bättre eller sämre den bara är där och irriterar mig.

Frukost: 3 riskakor (naturella) med smör och ost, 1 litet glas färskpressad apelsin juice
Lunch: egengjorda köttbullar, skysås, krisp sallad och tomat
Mellis: äpple (granny smith, dom är mumsiga)
Middag: kycklingsallad ala´mc donalads (not good jag vet, men bättre än flötiga pommes iaf)

Motion: 2x10 min på morgonen (promenix till dagis fram och tillbaka)
2x30 min vid lunchtid (promenix till vårdcentralen fram och tillbaka)

en annan rolig sak som inträffat idag är att jag genom min viktminskning har förbättrat min lungkapacitet  från 77% till 82% av förväntad lungkapacitet, de är bra hela 5% förbättring. hon kände inte igen mig eftersom sist vi sågs var i december 2010, de va skoj alltid kul när man träffat någon som inte sett en sedan man var gigantisk..


Dagens lunch bjuder jag på dagen till ära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar