måndag 17 september 2012

trampar mot målet...

yesbox idag känner jag mig nöjd och glad mest över hur väl jag skött motionsbiten...
knallat fram och tillbaka till resecentrum (ca 1 km) enkel väg

och nu har jag precis avslutat 40 min på min motionscyckel, detta i kombo med att jag tränat överkroppen samtidigt med hantlar.

blev inspirerad av min träningsvärk jag ådragit mig efter gårdagen BARNGYMNASTIK, då förstår ni vem som helst kan känna för att springa en mil dagen efter man fått träningsvärk av att delta i gymnastik för 3 åringar... yepp dax att fixa till de för de är ju PINSAMT!!!!!!

maten har funkat fint.

äggröra med tonfisk till frulle
1 kokt korv med grovt bröd till lunch (på sjukhuset)
2 knäckisar med ost till mellis
tacosallad till middag


nöjd tjej som ångar på mot sitt mål att gå ner 6 kg på 4 veckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar