onsdag 31 oktober 2012

Dag 2 - The bitch is here

sammanfattning av dag 2 är väl kort och gott bitchen i mig kom fram...
kroppen rensar sig å försöker återställa sig till ett liv utan massa extra fett och socker... den protesterar hej vilt men jag är STARKARE...
jag är otroligt motiverad och fokucerad, I´m gonna make it come true...

Mat dag 2:

frukost: 2 dl yoggi, 2 kokta äggvitor
mellis:1 burk tonfisk á 95 g
lunch: kokt lax (ca 100 g) pärltomater 4 stycken, 2 kokta äggvitor, 1 päron
mellis 2:3 skivor kalkon, 1 ägg vita
middag: ungskokt kyckling (1 liten filé) sallad, tomat och gurka 1 msk vit kebabsås från rydbergs
mellis 3:1 skivat päron


motion: 

30 min morgon promenad
45 min kvälls promenad i raskt tempo + styrke träning hemma

jag känner mig nöjd, jag saknar min pepsi max lite men inte så mycke som jag trodde, för de va helt klart min stora baby... de enda jag kan känna är ett otroligt sug efter något extra vid 10-11 på förmiddagen... idag tänkte jag städa bort de suget..
å som lite extra på kvällen till päronet brukar vi ta oss vart sitt glad kall loka, de kopplar bort suget från massa annat, hemligheten ärväl egentligen å hålla sig sysselsatt :)

en svettig men otroligt nöjd mia efter kvälls promenaden

Lunchen innan tomaterna kom dit, äter alltid lunch på theos barntallrikar för att göra proportionerna bättre för ögat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar