onsdag 14 november 2012

Dag 15- halvägs

jippi, 15 dagar har redan seglat förbi, hallå stopp jag måste andras nu å tänka igenom va sjutton som har hänt...


Mat dag 15:

frukost: 3 dl yoggi
mellis: keso med frysta hallon/blåbär
lunch: quorngryta med paprika bulgur och sallad
mellis: keso med skinka, paprika, sallad och tomat
middag: ungsbakad lax, råris och spenatstuvning

kvällens middag: lax, råris, grönsaker och spenatstuvning


Motion:

sista dagen med vila, imorgon blir det lättare träning för att komma igång igen.


Känsla:

oollallaaaaa så känns det idag, som att sväva på små moln, ingen irritation eller nått, inte från någon i familjen vilket fick eftermiddagen/kvällen att flyta på underbart innan 19 va alla disk borta, å allt i ordningplockat vilket gav en extra lång kväll i soffan för både mig och sambon, de är betydelsefullt, annars kna jobbiga och skrikiga barn få kvällarna att bli ofantligt långa då disk å allt sådant inte brukar vara klart förrens runt 21, då får man inte mycke egentid...
så är de, alla minutrar är värdefulla.

dessutom förbereder jag mig inför MITT LIVS första coachning session, jag ska snart coacha för första gången på riktigt. innan den 6 dec skall jag ha övat coachning på riktigt med en person med ett riktigt problem, de ska bli spännande...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar