måndag 26 november 2012

sjukstuga

här hemma är det sjukt värre...
båda de små har en hemsk hosta och är extremt rossliga, Levi har dom kollat upp, ingen lunginflammation där då utan bara ett envist virus... Ska avvakta med Theo tills imorgon är han fortfarande svår andad och så rosslig så får vi ta ett besök på VC för att kolla honom oxå...
tobbis är oxå sjuk å jag känner mig fortfarande hängig...

2 veckor snart har jag vart hängig, snuvig och haft ont i halsen med massa hosta...
man kan fundera på av de är för virus som hittat hem till oss..
jag känner mig iaf på bättringsvägen å ska i veckan städa å dona (adventspynta) så med detta hoppas jag kunna städa bort viruset :)

vill ju komma igång med lite träning igen, nu kommer ju snart julgodiset, julmaten å allt de där andra oxå som egentligen inte behövs men som känns traditionsbudet å som är såååå gott...
jag är ju en lussekattsjunkie, ni kan bara gissa hur mycke jag längtar efter de små gula bullarna, på söndag är de äntligen dax... adventsfika med guld

nu ska jag få lite egen tid från sjukstugan medans jag åker till maxi å handlar å kollar lite julklappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar