söndag 6 mars 2011

dag 5- fina underbara peppningar

kom precis hem efter en shoppingrunda då veckans dryck inhandlades.
upptäckte då ett underbart fint sms av min underbara vän eve, hon skickade pepping och skrev hur stolt hon var över mig, de värmde i hjärtat skall jag säga.
hon är helt otrolig den tjejen, hon har lyckats med hjälp av otrolig motivation och jädrar anamma gå ner över 20 kg med hjälp av ändrade kostvanor och motion.
hon är min förebild och största stöttepelare genom denna resan.

en vän som henne skulle alla ha!

söndag idag och 5:e dagen på sopor, de går överförväntan, men idag sprack humöret en aning, vi storstädade och ja tror de bev en för tung anträgning energimässigt, så då fick ja ett raseriutbrott, men de är över nu, å humöret har ändå hållt sig över förväntan så här långt.

imorgon är de ny veck aå på onsdag sker första invägningen, skall bli skojigt, ja har ju tjuvkollat lite, men ska bli kul å få dela med sig av resultaten till er :)

p.s lite fler pepp kommentarer skulle inte sitta fel :)

4 kommentarer:

  1. Vad spännande Mia. Jag kommer följa dig i din kamp fram till operation. Med dina mål så känns det som du kommer klara det med bravur.
    Du kommer bli superfin till din examen i en ny klänning :)
    Stort lycka till och kämpa på!! / E.Brinkhammar

    SvaraRadera
  2. Håll igång Mia, även om det är jobbigt nu är det ju bara en litenliten period i ditt liv egentligen och det kommer bli SÅ bra sen! Hejar på dig! Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. HEEJJJAAA!! du kommer klara detta! hmm ska bli spännande och höra vad raseriutbrottet handlade om :P kämpa på nu :D /Anna

    SvaraRadera