söndag 6 mars 2011

Vad äter jag?





jaa här ser ni vad min kost handlar om nu de senaste dagarna och dryga 5 veckor framåt.
vanligtvis kör jag en jordgubbsshake till frukost soppa till lunch och middag och en chokladshake till mellanmål, där emellan dricks det vatten och fun light saft och på helgerna "lyxar" jag till min mat med lite pepsi max, inte för att pepsin smakar speciellt gott numera, men kolsyran ger en viss mättnadskänsla...

ja de gäller att komma på trix för att lura hungern och inte tappa humöret allt för mycket.

2 kommentarer:

  1. mums va gött de ser ut.du ä en toppen tjej mia och du kämpar så jäkla bra.ja vet att du klarar detta galant.kram marie

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig! Du dricker väl mycket vatten också? Du behöver dricka 3-5 liter per dag. Din lever blir påfrestad när du lever på soppor och då måste du hjälpa den med vätskebalansen. Ett evigt kissande blir det. Att äta omega3-kapslar är ett tips också, det rekommenderar Xtravaganza i sin sopp-diet. Kroppen behöver tillföras fett för att släppa ifrån sig fett. Jag tar två kapslar på morgonen och två kapslar på kvällen.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera