torsdag 17 mars 2011

inser att tiden flyger fram...

shiiit imorgon är det sista skoldagen innan operationen...
börjar inse nu att nästa gång jag ser mina klasskompisar igen så är jag troligtvis en mycket mindre Mia...
bara dryga 3 veckor kvar nu till D day... kan knappt fatta det... det känns som det var igår jag skickade in min remiss om att få göra operationen å faktiskt så är de snart 1 år sedan dess..

nästa vecka går jag in i nästa fas av pulverdieten.. nämligen pluverdiet + motion i mängder..
funderar på hur de ska gå, men de ska gå... tror att tiden bara kommer flyga iväg under praktikveckorna...

pulverdieten går faktiskt riktigt bra nu, jag har hittat någon sorts balans... men i ärlighetens namn , nu mera är man så van att magen kurrar lite så man glömmer att äta... vissa dagar kan klockan springa iväg fram emot 14 på eftermiddagen innan jag kommer ihåg att shhiiittt ingen mat i magen idag än...
vi har skojat om att ja får sätta en mat & sov klocka, så den ringer när det är dax att äta...
känns nästan som man utvecklat någon form av anorexi... man äter typ inget å springer å väger sig stup i kvarten... ja ska plocka bort vågen nu å bara ta fram den på onsdagarna, för de har blivit ett sjukligt beteende här hemma å tyvärr apar ju mini efter, så han springer numera och ställer sig på vågen så fort han ätit (som tur é så fattar han ju inte varför vi gör de, ÄN) men fortsätter han så blir de ju ett beteende å sedan kommer han på varför å dan dagen vill vi inte ha...

that´s it... nu ska ja glo på skidskytte innan pojkarna ska hämtas och blomsteraffären intas... vill ha lite vår blommor på balkongen... kanske skulle övertala tobbe att ta fram balkongmöblerna... vissa eftermiddagar bränne rju solen rätt gött där :)


1 kommentar:

  1. pulver plus mängder med motion, vad innebär det?

    Jag tycker dina läkare borde se över sig lite när de säger att du inte kan gå ner i vikt själv. Det har ju gått superbra hitills, och det märks att du har ändrat inställning, man mår ju så mycket bättre och det känns underbart att du får känna den känslan. Du är grym! Allt kommer bli så bra!

    SvaraRadera