fredag 18 mars 2011

snö fredag?

Men hallå mina vår känslor känns som bort blåsta..
usch nu vill vi ha vår, så man kan gå ut å gå å samla på sig ett lager med D-vitamin...

så är de...

idag har jag varit iväg till vårdcentralen för att ta EKG + blodprover inför inskrivningsbesöket som jag har på tisdag :)
var super nervös inför EKGet, man vet ju aldrig om de skulle hitta nått, men allt såg bra ut precis som de skulle :) var en speciell känsla och ligga där med elektroderna på kroppen, precis som de vi läst om i sjukvårdskurserna i skolan... var intressant att få se de prakiskt :)

nu ser jag inte mina klasskompisar igen förrens efter operationen... elle rnågon/några kanks eman stöter på, men i de stora hela så.
hoppas på en stor förändring innan jag ser dom igen om 5 veckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar